دانلود آهنگ جدید | دانلود آهنگ | نیوسانگ

دانلود آهنگ
طبقه بندی موضوعی

دانلود آهنگ تو محشری امید

سه شنبه, ۲۸ شهریور ۱۳۹۶، ۰۲:۰۴ ب.ظ

Omid-to-mahshari_امید-تو-محشری

دانلود آهنگ قدیمی امید به نام تو محشری

Download Old Music Omid To Mahshari

دانلود خاطره انگیز امید بنام تو محشری

دانلود آهنگ قدیمی امید تو محشری

دانلود آهنگ تو محشری امید

امید تو محشری

تو محشری از همه سری … تو یک افسونگری یا حور و پری

برای دانلود آهنگ به ادامه مطلب مراجعه کنید …

تکست و متن آهنگ امید تو محشری

تو محشری ، تو یک افسونگری

آره تو محشری از همه سَری ، تو یک افسونگری یا حور و پری

در آغوش بهار خونه داری ، نشونی توی هر گلخونه داری

به هر دشتو دمن شکوفه کردی ، تو عاشقی چو من دیوونه داری

بگو چی صدات کنم ، نرو بذار نگات کنم

دلم میخواد دلم میخواد ، جونمو فدات کنم

بیا که از حریر عشق فرش زیر پات کنم

تو محشری از همه سری ، تو یک افسونگری یا حور و پری

آره تو محشری از همه سری ، تو یک افسونگری یا حور و پری

عزیزم مرواریدای عشقتو ، عمریه در سبد دل منه

چینیه سکوت لحظه های ما ، کاش میشد با لبهای تو بشکنه

که فقط یه بار بگی دوستت دارم ، حس کنم دنیا دیگه ماله منه

بگو چی صدات کنم ، نرو بذار نگات کنم

دلم میخواد دلم میخواد ، جونمو فدات کنم

بیا تا از حریر دل فرش زیر پات کنم

تو محشری از همه سری ، تو یک افسونگری یا حور و پری

اره تو محشری از همه سری ، تو یک افسونگری یا حور و پری

اگه بخوام تورو تشبیه کنم ، به فضای آبی عشق

به لطافت بهاران میمونی

اگه بخوام تورو تشبیه کنم

به تن تشنه جنگل ، مثل قطره های باران میمونی

تو خودت جلوه ی عشقی که پر از بشارتی ، فصل سبز آرزویی مظهر نجابتی

اینقدر مقدسی که لایق زیارتی

بگو چی صدات کنم

نرو بذار نگات کنم ، دلم میخواد دلم میخواد

جونمو فدات کنم ، بیا تا از حریر دل فرش زیر پات کنم

تو محشری از همه سری ، تو یک افسونگری یا حور و پری

آره تو محشری از همه سری ، تو یک افسونگری یا حور و پری

اره تو محشری از همه سری ، تو یک افسونگری یا حور و پری

آره تو محشری از همه سری ، تو یک افسونگری یا حور و پری

برای دانلود آهنگ به لینک زیر مراجعه کنید


http://new-song.ir/?p=5247

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">