دانلود آهنگ جدید | دانلود آهنگ | نیوسانگ

دانلود آهنگ
طبقه بندی موضوعی

دانلود آهنگ جدید مهدی یغمایی عجب حالیه

چهارشنبه, ۱۶ اسفند ۱۳۹۶، ۱۱:۴۱ ب.ظ

دانلود آهنگ جدید مهدی یغمایی به نام عجب حالیه

Download New Music Mehdi Yaghmaei Ajab Halie

دانلود آهنگ شاد مهدی یغمایی بنام عجب حالیه

دانلود آهنگ عجب حالیه مهدی یغمایی

دانلود اهنگ مهدی یغمایی عجب حالیه

برای دانلود آهنگ به ادامه مطلب مراجعه کنید …

تکست و متن آهنگ مهدی یغمایی عجب حالیه

دم از عشق بزن تازه شم با نفسهات

جنون آوره باور عشق کنارت من از عرش به فرش میارم این ماه و واست

پر از خاطرس آخر عشق کنارت

عجب حالیه عجب یاریه تو اینجایی و همین کافیه

عجب حالیه عجب یاریه دلم عاشق حس بی تابیه

شب از پنجره مات اون روی ماهت

تو میگردی دور من و روزگارم

تو هر سمت سوی جهانم که باشی تورو من به هر حالتی دوستت دارم

عجب حالیه عجب یاریه تو اینجایی و همین کافیه

عجب حالیه عجب یاریه دلم عاشق حی بی تابیه

متن ترانه مهدی یغمایی عجب حالیه

دم از عشق بزن تازه شم با نفسهات

جنون آوره باور عشق کنارت من از عرش به فرش میارم این ماهو واست

پر از خاطرس آخر عشق کنارت

عجب حالیه عجب یاریه تو اینجایی و همین کافیه

عجب حالیه عجب یاریه دلم عاشق حس بی تابیه

برای دانلود بر روی لینک زیر کلیک کنید

مهدی یغمایی عجب حالیه

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">