دانلود آهنگ جدید | دانلود آهنگ | نیوسانگ

دانلود آهنگ
طبقه بندی موضوعی

دانلود آهنگ جدید رضا ملک زاده آتیش پاره

جمعه, ۲۱ دی ۱۳۹۷، ۱۰:۱۹ ب.ظ

رضا ملک زاده آتش پاره

دانلود آهنگ جدید از رضا ملک زاده به نام آتش پاره

Download New Music Reza Malekzadeh Atash Pare

برای دانلود آهنگ به ادامه مطلب مراجعه کنید …

تکست و متن آهنگ رضا ملک زاده آتش پاره

وقتی تو میخندی خرابت میشم آری

دیوانه ی چالی که روی گونه ات داری

بسپار به دستان خودم فردای سختت را

روی نوازش میکنم موهای لختت را

جامی بزن لب تر کن از مستی ، مستی

تنها بگو دل بر خودم بستی ، بستی

بی تو به رسوایی کشد کارم ، کارم

هرچه تو میخواهی خودم دارم ، دارم

تو آتش پاره ای هی میرقصانی ام از من که عاشقام رو برنگردون

دانلود آهنگ جدید رضا ملک زاده آتش پاره “آتیش پاره”

برای دانلود بر روی لینک زیر کلیک کنید

دانلود آهنگ جدید رضا ملک زاده آتش پاره

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">