دانلود آهنگ جدید | دانلود آهنگ | نیوسانگ

دانلود آهنگ
طبقه بندی موضوعی

دانلود مداحی محمود کریمی بعضی روزا فکر میکنم بار گناهم

دانلود نوحه شنیدنی بعضی روزا فکر میکنم بار گناهم با صدای محمود کریمی با متن آهنگ و به صورت لینک مستقیم از رسانه آنلاین توییت موزیک

Download Madahi And Nohe By Mahmoud Karimi Called Bazi Roza Fekr Mikonam Bare Gonaham

محمود کریمی دانلود مداحی محمود کریمی بعضی روزا فکر میکنم بار گناهم

دانلود مداحی محمود کریمی بعضی روزا فکر میکنم بار گناهم با بالاترین کیفیت

Download Madahi And Nohe By Mahmoud Karimi Called Bazi Roza Fekr Mikonam Bare Gonaham

برای دانلود مداحی به ادامه مطلب مراجعه کنید …

تکست و متن مداحی محمود کریمی بعضی روزا فکر میکنم بار گناهم

بعضی روزا فکر میکنم بار گناهم کاری کرده با من که پیش تو رو سیاهم

از خجالت بسته نگاهم …

بعضی روزا فکر میکنم بار گناهم

کاری کرده با من که پیش تو رو سیاهم

از خجالت بسته نگاهم

درونم میسوزه از سوز گناهم

یاد گرفتاریم می افتم

یاد اون لحظه ای که میبرنم

به یاد غسل و کفنم

یاد فشار قبرمو فریاد زدنم

یاد عذاب و بدنم

یاد اون لحظه ای که دو تا ملک سوال کنن

یاد ساکت شدنم

یاد اون شلاقایی که میزنن روی تنم

که بگو خدات کیه قبلت کجاست

خدات کیه قبلت کجاست

چیه کتابتو اسم پیمبرتو بگو

کمکم کن نمونه ، کمکم کن نمونه

جوابم توی گلو ، تو سوال اولی بگم علی

دیگه هر چی که بگن بگم حسین

تو سوال اولی بگم علی

دیگه هر چی که بگن بگم حسین

من قبلتک حسین من دینک حسین

من امامک حسین من کتاب حسین

دینم حسین ، روحم حسین

خونم حسین ، عشقم حسین

اول حسین ، آخر حسین

قبله حسین ، مکه حسین

کعبه حسین ، زمزم حسین

صفا صفا حسین

دینم دینم زینب و حسینه

دینم دینم زینب و حسینه

قبله م قبله م بین الحرمینه

قبله م قبله م بین الحرمینه

دینم دینم زینب و حسینه

دینم دینم زینب و حسینه

قبله م قبله م بین الحرمینه

سینه زن تو وقتی که میخواد بمیره

سینه زن تو وقتی که میخواد بمیره

دم آخر دم میگیره ، دم آخر دم میگیره

اگه بگن حالت چطوره

میگه دلم چشم براه مقدم حضرت امیره

آخه شنیدم موقع مردن تو میای پا میزاری روی سرم

خودت نگفتی که میام با پدرم؟

همراه جد اطهرم

با حسنم برادرم

منتظرم باش که میام با مادرم

اگه اومدی بالا سرم

یه بار بگو به مادرت این بیچاره نوکرته

بگو به بابات این غلام قنبرته

بگو به امام مجتبی این دیوونه

گریه کن مادرمه و مست تو و خواهرمه

به مادرت بگو که این بنده اگر ناسپاسه

ولی دلداده ی عطر گل یاسه

تو عاشقی هر چی میدونه معلم عشقش

عباسه عباسه عباسه

تو عاشقی هر چی میدونه معلم عشقش عباسه

دینم دینم ولای عباسه

دینم دینم ولای عباسه

قبله م قبله م برگ گل یاسه

دینم دینم زینب و حسینه

قبله م قبله م بین الحرمینه

روی زمین یه شهر رویایی می بینم

نگو دریایی می بینم

چشامو می بندم و توی دلم

یه کربلایی می بینم

یه کربلایی می بینم

وقتی که از دور می رسی دو تا نور تا آسمون

تلالوش تا کهکشون

دیگه از کعبه نپرس نام و نشون

اگه دیدی پاهات میلرزه

تا حرم روی زمین بدنت رو بکشون

دعا کن تا میرسی به قادریه

بشینی رو پله های زینبیه

تو همون جا با لطف ارباب نفس آخر بکشی

با اون نفس نعره حیدر بکشی

نفس آخر بکشی

علی علی علی علی علی علی


برای دانلود بر روی لینک زیر کلیک کنید


دانلود مداحی محمود کریمی بعضی روزا فکر میکنم بار گناهم

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">