دانلود آهنگ جدید | دانلود آهنگ | نیوسانگ

دانلود آهنگ
طبقه بندی موضوعی

دانلود آهنگ جدید رضا میراب یکی یه دونه

سه شنبه, ۲۱ خرداد ۱۳۹۸، ۰۲:۳۴ ب.ظ

دانلود آهنگ جدید رضا میراب یکی یه دونه دانلود آهنگ جدید رضا میراب یکی یه دونه

دانلود آهنگ جدید از رضا میراب به نام یکی یه دونه

Download New Song Reza Mirab Yeki Yedoone

دانلود آهنگ شاد یکی یه دونه دلم شو عاشقتم دلم خورد لعنتی عاشقم شد

برای دانلود آهنگ به ادامه مطلب مراجعه کنید …

تکست و متن آهنگ رضا میراب یکی یه دونه

اومدی توو قلبم عاشقم کردی بالو پر دادی منو باور کردی
مگه مثل تو هیچکی آسمونی شه خوده تو رو دارم تا همیشه
یکی یه دونه دلم شو عاشقتم دلم خورد لعنتی عاشقم شد دوست دارم می دونی
همه جوره من فداتم عاشق خط خنده هاتم تا تهش باهاتم بگو توو دلم میمونی
یکی یه دونه دلم شو عاشقتم دلم خورد لعنتی عاشقم شد دوست دارم می دونی
همه جوره من فداتم عاشق خط خنده هاتم تا تهش باهاتم بگو توو دلم میمونی

دانلود آهنگ جدید یکی یه دونه از رضا میراب

مگه من مردم بزارم بری یه جوری باش که اونجوری راحتی

یکی یه دونه دلم شو عاشقتم دلم خورد لعنتی عاشقم شد دوست دارم می دونی

همه جوره من فداتم عاشق خط خنده هاتم تا تهش باهاتم بگو توو دلم میمونی
یکی یه دونه دلم شو عاشقتم دلم خورد لعنتی عاشقم شد دوست دارم می دونی
همه جوره من فداتم عاشق خط خنده هاتم تا تهش باهاتم بگو توو دلم میمونی

برای دانلود بر روی لینک زیر کلیک کنید

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">