دانلود آهنگ جدید | دانلود آهنگ | نیوسانگ

دانلود آهنگ
طبقه بندی موضوعی

دانلود آهنگ جدید بهنام بانی ماه عسل

پنجشنبه, ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۷، ۰۸:۳۳ ب.ظ

Behnam-Bani-Mahe-Asal_بهنام-بانی-ماه-عسل

دانلود آهنگ جدید بهنام بانی ماه عسل

Download New Music Behnam Bani Mahe Asal

دانلود آهنگ غمگین بهنام بانی بنام ماه عسل با لینک مستقیم

دانلود اهنگ تیتراژ برنامه ماه عسل ۹۷ با صدای بهنام بانی

دانلود موزیک و ترانه بهنام بانی ماه عسل

برای دانلود آهنگ به ادامه مطلب مراجعه کنید …

تکست و متن آهنگ بهنام بانی ماه عسل

مثل پرسه تو بارونی مثل حال یه مهمونی مثل ماه عسل میمونی

چی بهت بگم از حالم از تو از خودم از خیالم تو که حال منو میدونی

پای این همه خاطره با دل خون اگه میشه بمون

بری جونمو میبری پشت سرت نرو جون دوتامون

از خیال تو دل کندم از تصورشم میمیرم من باور کن

نرو از همه خاطره هام ای رویام نرو ای همه دنیام من بدون تو تنهام تو که میدونی

نرو از همه خاطره هام ای رویام نرو ای همه دنیام من بدون تو تنهام تو که میدونی

چه نباشی چه باشی من عاشقتم از من رد شی من عاشقتم حتی بد شی من عاشقتم

چه نباشی چه باشی تو باورمی فکر هرشب تو سرمی عشق اول و آخرمی

نرو از همه خاطره هام ای رویام نرو ای همه دنیام من بدون تو تنهام تو که میدونی

نرو از همه خاطره هام ای رویام نرو ای همه دنیام من بدون تو تنهام تو که میدونی

برای دانلود بر روی لینک زیر کلیک کنید

بهنام بانی ماه عسل

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">