دانلود آهنگ جدید | دانلود آهنگ | نیوسانگ

دانلود آهنگ
طبقه بندی موضوعی

دانلود آهنگ جدید حمید هیراد انفرادی

دوشنبه, ۲۳ بهمن ۱۳۹۶، ۰۱:۱۰ ق.ظ

hamid-hiraad-enferadi_حمید-هیراد-انفرادی

دانلود آهنگ جدید حمید هیراد به نام انفرادی

Download New Song Hamid Hiraad Enferadi

دانلود آهنگ غمگین حمید هیراد بنام انفرادی – دانلود اهنگ حمیدهیراد

دانلود موزیک و ترانه حمیدهیراد انفرادی از سایت پلی نیو موزیک

دانلود اهنگ انفرادی شده سلول به سلول تنم

دانلود آهنگ انفرادی حمید هیراد

برای دانلود آهنگ به ادامه مطلب مراجعه کنید …


تکست و متن آهنگ حمید هیراد انفرادی

گر با دگران سحر کنی وای بر من

از کوی دگر گذر کنی وای بر من

چه آشوبی شوم هر دم که دل میبری از هر کس

چه جنجالی به پا کردی تو در این قلب دلواپس

چه جنجالی به پا کردی تو در این قلب دلواپس

انفرادی شده سلول به سلول تنم

خود من در خود من در خود من زندانیست

انفرادی شده سلول به سلول تنم

خود من در خود من در خود من زندانیست

انفزادی همه شب من به خیابون میزنم

خسته از حال و هوایی که به این ویرانیست

از تو بگذشتم و بگذاشتمت با دگران

رفتم از کوی تو اما عقب سر نگران

ما گذشتیم و گذشت آنچه تو با ما کردی

تو بمان با دگران وای به حال دگران

انفرادی شده سلول به سلول تنم

خود من در خود من در خود من زندانیست

انفرادی شده سلول به سلول تنم

خود من در خود من در خود من زندانیست

انفزادی همه شب من به خیابون میزنم

خسته از حال و هوایی که به این ویرانیست

برای دانلود بر روی لینک زیر کلیک کنید

حمید هیراد انفرادی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">