دانلود آهنگ جدید | دانلود آهنگ | نیوسانگ

دانلود آهنگ
طبقه بندی موضوعی

دانلود آهنگ جدید مسیح و آرش ای گلی

چهارشنبه, ۲۵ بهمن ۱۳۹۶، ۰۹:۵۱ ب.ظ

Masih-&-Arash-Goli_گلی

دانلود آهنگ جدید مسیح و آرش ای پی به نام گلی

Download New Song Masih Ft Arash AP Goli

دانلود آهنگ غمگین مسیح و آرش ای پی بنام گلی

دانلود آهنگ گلی مسیح و آرش ای پی

موزیک مشترک ارش ای پی و مسیح گلی

برای دانلود آهنگ به ادامه مطلب مراجعه کنید …

تکست و متن آهنگ گلی آرش ای پی و مسیح

نمیخواستم از تو جداشم ، تو گلی توی گلخونه بودی

گلی دیدی که آخرش اما ، توی دنیام گم شده بودی

گلی تو بگو من نباشیم کی ، کی میزاره تورو روی چشماش

کی میریزه آب پای جونت ، کی میزاره تورو جلو آفتاب

گلی میترسم که پژمرده شی بمیری

و بری گلی اگه خاری بره باز توی تنت میمیرم من کولی

گلی بیا خاکت میشم ساکت میشم

تا از پیشم نری کلی دعا میکنم بارون بیاد روی سرت گلی

لالا لای لای لاااااالاا

گلی کلی خاطره مونده توی این خونه به جات

این دل وامونده دیگه هیچ کسو جز تو نمیخواد

گلی همه همه ترسم از اینه که تورو بگیرنت

بشکنه اون دستی که میخوادش تورو بچیندش

گلی میترسم که پژمرده شی بمیری

و بری گلی اگه خاری بره باز توی تنت میمیرم من کولی

گلی بیا خاکت میشم ساکت میشم

تا از پیشم نری کلی دعا میکنم بارون بیاد روی سرت گلی

گلی میترسم که پژمرده شی بمیری

و بری گلی اگه خاری بره باز توی تنت میمیرم من کولی

گلی بیا خاکت میشم ساکت میشم

تا از پیشم نری کلی دعا میکنم بارون بیاد روی سرت گلی

برای دانلود بر روی لینک زیر کلیک کنید

مسیح و آرش ای پی گلی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">