دانلود آهنگ جدید | دانلود آهنگ | نیوسانگ

دانلود آهنگ
طبقه بندی موضوعی

دانلود آهنگ جدید هوروش بند مثل من باش

چهارشنبه, ۸ آذر ۱۳۹۶، ۱۲:۰۹ ب.ظ

دانلود آهنگ جدید هوروش بند به نام مثل من باش

Download New Music Hoorosh Band Mesle Man Bash

ترانه: حمید فریزند | آهنگ: مهدی دارابی | تنظیم: مسعود جهانی

دانلود آهنگ غمگین هوروش بند بنام مثل من باش

دانلود آهنگ مثل من باش هوروش بند

دانلود اهنگ هوروش باند مثل من باش

برای دانلود آهنگ به ادامه مطلب مراجعه کنید …

تکست و متن آهنگ هوروش باند مثل من باش

داری ازم دور میشی تو دل میکنیو ، تو که خوب میدونی که جون منیو

چرا میزاری که واسم سخت بشه این زندگیو ، تو که حرفامو نمیفهمی و بردی دلمو

بیا واست تنگ شده قلبم طفلکی دل عاشقه

خب هرکاری کردن که بگیرن جاتو توی دلم نشد

نفهمیدم چی شد که راهم سمت چشمای تو خورد

یه شبه عاشق شدمو بردی تو عقل و دلمو

بیا واست تنگ شده قلبم طفلکی دل عاشقه

خب هرکاری کردن که بگیرن جاتو توی دلم نشد

نفهمیدم چی شد که راهم سمت چشمای تو خورد

یه شبه عاشق شدمو بردی تو عقل و دلمو

متن شعر و ترانه هوروش بند مثل من باش

رسیده دیگه لب به جونم فدات بشم مهربونم

برگرد بزار رو به راه شم آخه واست کم نزاشتم

خالی نکن پشتمو باز یه بارم شده مثل من باش

قول میدی بمون رو حرفات الهی دلم فدای چشمات

بیا واست تنگ شده قلبم طفلکی دل عاشقه

خب هرکاری کردن که بگیرن جاتو توی دلم نشد

نفهمیدم چی شد که راهم سمت چشمای تو خورد

یه شبه عاشق شدمو بردی تو عقل و دلمو

بیا واست تنگ شده قلبم طفلکی دل عاشقه

خب هرکاری کردن که بگیرن جاتو توی دلم نشد

نفهمیدم چی شد که راهم سمت چشمای تو خورد

یه شبه عاشق شدمو بردی تو عقل و دلمو

برای دانلود بر روی لینک زیز کلیک کنید

دانلود آهنگ

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">