دانلود آهنگ جدید | دانلود آهنگ | نیوسانگ

دانلود آهنگ
طبقه بندی موضوعی

دانلود آهنگ گروه سون به نام دوست دارم

شنبه, ۴ فروردين ۱۳۹۷، ۱۲:۱۸ ق.ظ

dooset-daram-7band

دانلود آهنگ گروه سون به نام دوست دارم

Download Music 7band Dooset Daram

دانلود آهنگ شاد دوست دارم از گروه سون

دانلود آهنگ دوست دارم عشق منی

دانلود آهنگ دارم از یاد تو میرم

” آلبوم دوست دارم “

برای دانلود آهنگ به ادامه مطلب مراجعه کنید …

تکست و متن آهنگ سون باند دوست دارم

دارم از تو دور میشم ، داره تنها میشه قلبم

میدونم نبودن تو جونمو میگیره کم کم

چیزی از قلبم نمونده ، بعد دل شکستن تو

یه اتاق ساکت و سرد منو فکر رفتن تو

منو فکر رفتن تو

دوست دارم ، دوست دارم هنوز عشق منی

میدونم منو از یاد میبری

بهونه ی نفس کشیدنم تویی

دوست دارم تو قلب من فقط تویی

متن ترانه دوست دارم گروه سون

دارم از یاد تو میرم بی تو هر لحظه میمیرم

ته زندگیم همینجاست بدون اینو که میمیرم

میگم عاشق تو هستم بی تو آروم نمیگیرم(۲بار)

****

دوست دارم ، دوست دارم هنوز عشق منی

میدونم منو از یاد میبری

بهونه ی نفس کشیدنم تویی

دوست دارم تو قلب من فقط تویی

دارم از تو دور میشم ، داره تنها میشه قلبم

میدونم نبودن تو جونمو میگیره کم کم

چیزی از قلبم نمونده بعد دل شکستن تو

یه اتاق ساکتو سرد من و فکر رفتن تو

من و فکر رفتن تو

دوست دارم دوست دارم هنوز عشق منی

میدونم منو از یاد میبری

بهونه ی نفس کشیدنم تویی

دوست دارم تو قلب من فقط تویی

دانلود آهنگ دارم از یاد تو میرم سون باند

برای دانلود بر روی لینک زیر کلیک کنید

دانلود آهنگ گروه سون دوست دارم

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۷/۰۱/۰۴
علی افشاری

دوست دارم

گروه سون

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">