دانلود آهنگ جدید | دانلود آهنگ | نیوسانگ

دانلود آهنگ
طبقه بندی موضوعی

شد خزان گلشن آشنایی

پنجشنبه, ۳ خرداد ۱۳۹۷، ۰۱:۲۸ ق.ظ

جواد

دانلود آهنگ شد خزان جواد بدیع زاده

Download Old Music Javad Badizadeh Shod Khazan Golshan Ashenaee

دانلود آهنگ قدیمی شد خزان گلشن اشنایی جواد بدیع زاده

دانلود اهنگ جوادبدیع زاده شد خزان گلشن آشنایی

دانلود موزیک و ترانه شد خزان بدیع زاده

برای دانلود آهنگ به ادامه مطلب مراجعه کنید …

تکست و متن آهنگ شد خزان جواد بدیع زاده

شد خزان گلشن آشنایی

بازم آتش به جان زد جدایی

عمر من ای گل طی شد بهر تو

وز تو ندیدم جز بد عهدی و بی وفایی

با تو وفا کردم تا به تنم جان بود

عشق و وفا داری با تو چه دارد سود

آفت خرمن مهر و وفایی

نو گل گلشن جور و جفایی

از دل سنگت آه

دلم از غم خونین است

روش بختم این است

از جام غم مستم

دشمن می پرستم تا هستم

شد خزان گلشن آشنایی بازم آتش به جان زد جدایی

تو مست از می به چمن

چون گل خندان از مستی بر گریه من

با دگران در گلشن نوشی می

من ز فراغت ناله کنم تا کی؟

تو و می چون لاله کشیدن ها

من و چون گل جامه دریدن ها

به رقیبان خاری دیدن ها

دلم از غم خون کردی

چه بگویم چون کردی

دردم افزون کردی

برو ای از مهر و وفا عاری

برو ای عاری ز وفاداری

که شکستی چون زلفت عهد مرا

دریغ و درد از عمرم

که در وفایت شد طی

ستم به یاران تا چند

جفا به عاشق تا کی

نمی کنی ای گل یک دم یادم

که همچو اشک از چشمت افتادم

تا کی بی تو بود از غم خون دل من

آه از دل تو

گر چه ز محنت خوارم کردی

با غم و حسرت یارم کردی

مهر تو دارم باز

بکن ای گل با من

هر چه توانی ناز

هر چه توانی ناز

کز عشقت می سوزم باز

دانلود آهنگ با تو وفا کردم تابه تنم جان بود

برای دانلود بر روی لینک زیر کلیک کنید


شد خزان گلشن آشنایی

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۷/۰۳/۰۳

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">